مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 18:452020-06-13اقتصادي

فارس من| اعتراض سازمان حمایت به رای هیات بدوی در مورد شرکت آذویکو


رییس سازمان حماین مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: سازمان حمایت حتما به رای هیات بدوی در مورد شرکت آدویکو اعتراض خواهد کرد.

- عباس تابش در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سوال که  این سازمان  امروز چه اقدامی برای جمعی از حواله داران خودروی ام جی360 شرکت آذویکو که نسبت به عدم تحویل خودرو از سوی این شرکت با قیمت قطعی اعتراض داشته و مقابل سازمان حمایت تجمع کردند، انجام داد، گفت: در نشستی که با تجمع کنندگان در محل نمازخانه سازمان حمایت برگزار شد ، تمام اقداماتی که سازمان حمایت برای ایفای حقوق مصرف کنندگان انجام داده به صورت مستند ارائه شد.

  رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: سازمان حمایت و حواله داران خودروی ام جی 360 شرکت آذویکو (صنعت خودرو آذربایجان) که امروز مقابل سازمان تجمع کرده بودند،  معتقدیم که به تمام مواردی که قبلا در قالب پرونده به سازمان تعزیرات ارسال شده توجه نشده لذا سازمان حمایت نسبت به رای دادگاه اعتراض خود را اعلام خواهد کرد.

  وی اظهار داشت: براساس روال موجود، دادگاه تجدید نظر برای این موضوع تشکیل خواهد شد و براساس رایی که سازمان تعزیرات و دادگاه تجدید نظر صادر می کند، حتما برخورد لازم با شرکت آذویکو انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اعتراض سازمان حمایت به رای هیات بدوی در مورد شرکت آذویکو

فارس من| اعتراض سازمان حمایت به رای هیات بدوی در مورد شرکت آذویکو